واحد معايا في الشغل

22 Jan

فيه واحد معايا في الشغل غريب

..وهو وانا مش عارفين نتاقلم علي بعض

تحس ان الالوان ايلي في دمنا مش زي بعضها

برخم عليه كتير اوي بصراحة

ومش سيباله فرصة يتكلم ولا حتي يقول حاجة

اصله اما بيتكلم بيغلط ويهفلط فيا

بس اول امبارح وانا رايحة الشغل قعدت افكر

هو انا ازاي كده..؟بجد ؟يعني عشان حد بيرخم عليا ويستفزني وهو قاصد ..(سواء بيهزر ولا بيتكلم جد)بس بيحصل اقوم ارخم عليه؟

فا قررت اني مش هرخم عليه بقصد رخامة لا

اما هو يبقي بيهزر ههزر ..بصراحة اما فكرت فيها

لقيت انه انسان وبني ادم ودي شخصيته ..وبجد لازم اتقبلها مش انفرها

: ) ومن يومين وانا عند وعدي

….علي الاقل لحد دوقتي

2 Responses to “واحد معايا في الشغل”

  1. FARAKAA 22/01/2009 at 12:25 PM #

    المهم هاتقدرى على كده كتيييييير ؟
    ولا هو هايراجع نفسه ويكتشف أنه هو كمان لازم يتغير معاكى؟
    هانشوف

  2. Cinderella 22/01/2009 at 1:50 PM #

    يارب
    انا مؤمنة اني بغير من نفسي ..وبعدين المشكلة انه هو مش بيتغير في حاجة معايا ..دي كده شخصيته !!من غير اي اضافات
    :D

Have something to say?

