لخابيط يوم عجيب خيالي الهوية

26 May
    1. واكتبلك علي ورقة حتي بقول ما بقدر اقول ..ياريتك مش رايح ياريتك تبقي تبقي علي طول
    2. يوم سريالي
    3. مش مصدقة ده بيحصل حالا
    4. ممكن فعلا؟
    5. لا طلع مش ممكن
    6. طب ممكن اقع؟
    7. طب ممكن تلحقني؟
    8. طب وبعدين؟
    9. oh i dont believe you when you say you wont come here no more
    10. طب ممكن انقل قوتي و جرائتي وحبي لحد باني المسهم؟طب اجرب؟
    11. جربت؟
    12. حاسس بحاجة؟
    13. الطاقة ايلي جوايا متنقلتش؟
    14. طب وبعدين؟
    15. انا في كابوس؟
    16. لا هو انا في حلم وحش..يعني كابوس…صح؟
    17. زعيق
    18. عياط
    19. عياط
    20. طب ممكن اعمل ايه؟
    21. هو الهرب في الحالة دي مُجدي؟
    22. طب اني اخطفك؟
    23. بتضحك؟ انا بتكلم جد علي فكرة
    24. اصل انا مش مصدقة اصل زمان من واحنا اطفال اتقالنا متكذبش,متفتنش,متسرقش,خليك مؤدب ,خليك نظيف ,حب صحابك ,خليك جدع و كويس مع الكبير والصغير عشان ربنا يحبك والناس تحبك ..بس محدش قالنا من واحنا صغيرين اننا اما نكبر ممكن نترفض عشان … سننا !!!يعني اغيرها ازاي دي؟طب ممكن اعمل ايه في حياتي انا دلوقتي؟احط نفسي في تلاجة طيب؟
    25. اصل المصيبة ان جوايا لسه حب ..اه مصيبة طبعا
    26. طب ممكن تمشي بعيد عني دلوقتي
    27. لا ..متمشيش
    28. الوقت خلص؟
    29. طب ممكن نجمد اللحظة دي ؟ممكن نفضل كده علي طول؟
    30. طب فكرة تانية لو مصر دخلت حرب .. تفتكر الدنيا هتتغير؟تفكير الناس كلها يتغير؟
    31. طب انا لو كنت بموت تفتكر ممكن التفكير يتغير؟اصل هكون فضلي وقت صغير في الحياة فا تسعدوا بنت بتموت ولا ايه؟اصل لو كده ابتدي انزل اعمل شيك اب يمكن يطلعلي حاجة وانا معرفش
    32. اصل انا عارفة اصلا ان انا عمري قصير فا نختصر بقا من دلوقتي مش لازم اروح اعمل ام الشيك اب يعني
    33. حبوا بعضن ..تركوا بعضن
    34. انا مخنوقة ودايخة
    35. عياط
    36. ابتسامة
    37. اليوم خلص
    38. طب ممكن اعمل اعادة من الاول؟
    39. انا باطالب باعادة

    يوم مش حقيقي

    يوم في خيالي

    يوم خيالي

    يوم كابوسي الهوية

    مش عايزاه يحصل

    وان حصل مش عايزة احس بيه

    وان حسيت بيه عايزة حباية تنسوهولي

    وان منستنيش الحباية ..هاطالب بالاعادة زي منا باطالب دلوقتي في اليوم الخيالي ان ميجيش تاني عشان وجع القلب الخيالي ايلي انا فيه ده

6 Responses to “لخابيط يوم عجيب خيالي الهوية”

  1. MOHAMED EL-SAYED 26/05/2010 at 2:37 AM #

    i find it great idea except it’s crazy but it’s right and touchy

    • Cinderella 26/05/2010 at 2:34 PM #

      thank you Mohamed :)

  2. Emz 26/05/2010 at 9:32 PM #

    بس محدش قالنا من واحنا صغيرين اننا اما نكبر ممكن نترفض عشان … سننا !!!

    ماحدش قالنا اننا ممكن نترفض و نتحاسب على حاجة ملناش ايد فيها
    و ادينا عرفنا :S

    • Cinderella 27/05/2010 at 2:34 AM #

      .. 3arfa lw 7aga tt32l .. kont hskot ..
      lkn senena? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      elwa7ed ykrh nfso y3ni wala yzwr f awra2 rasmeyya b2a :))

  3. ibhog 29/05/2010 at 1:35 PM #

    age?!

    I mean .. it’s not like something we’d miss from the beginning, no?

    • Cinderella 30/05/2010 at 12:54 AM #

      well apparently everyone around thought that this isnt too serious so they let it be…but when they realized it’s for real and serious .. it went down the drain :)

      .. strange ..
      right?

Have something to say?

